torsdag 5 maj 2011

Kramkalas och presenter !

Äntligen hemma! Det är ju det jag säger att man inte ska flyga. Sandra ringde från Grekland på förmiddagen
och berättade att det var oväder där nere hos henne. Och då snackar vi oväder alltså! Översvämmningar,bilar som får motorstopp på grund av djupa vattenpölar och naturligtvis inställda flyg.
Ett par timmar försent landade hon äntligen på Skavsta flygplats.Vi stod där vid ankomstdörren och väntade Jesper och jag.Den ena efter den andra kom ut genom dörrarna ,och till slut kom hon.Brun som en pepparkaka.Nu var det ju kul att se hennne igen, men nog kände jag mig lite blek och eländig bredvid henne.
Det blev kramkalas och när vi kom ut till bilen blev det presentutdelning.Jesper fick godis,en laddare till sin ipod och jag fick en helgrym klocka.Nu är Sandra hemskjutsad och vi har gått och lagt oss här hemma.
Sambon har lyckats bli förkyld så fiskepremiären är i fara. Men om han nu inte kommer med så behöver vi ju ingen hus och djurvakt över helgen i alla fall.Men i morgon ska jag kurera honom med allsköns preparat så han blir pigg och kan hänga med upp på Lördag.
Nej mina vänner .Nu är det dags att sova.Ska bara hämta min fina klocka först.Kanske den får sova i min säng.Vi får se!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar