söndag 22 maj 2011

6 dagar kvar till dagen B!

Idag har det varit en liten mellandag i planeringen av bröllop. Saga det lilla trollet fyller ju 3 år idag så det har mest varit kalas.Sjösättning av båten har vi hunnit med. Jag ,Linda ,sambon och Saga tog oss en liten tur till sjöss. Efter strandkanten naturligtvis.För det var flera grå moln på himlen, och ni vet ju vad jag tycker om det.
Men någon nytta har vi gjort i alla fall.Listan med spritsorter är skriven och beställd. Likaså bordsplaceringen .Den är också klar.I morgon blir det provdukning.
Anders är snäll och lånar ut sin stereoanläggning under bröllopskvällen. Så nu har vi börjat med att plocka ihop det mesta av det bästa i musikväg för att få en trevlig stämmning till gästerna.
Sandra dök upp idag här hemma.
-Kom och titta ,sa jag, på min nya klänning som jag ska ha på bröllopet.
-Klart godkänd,sa Sandra men tillade samtidigt -Nu har ju du och Saga nästan lika klänningar .-Va kul.
Nej men va nu då! Har jag köpt lika klänning som en treåring! Jaha, jag får sova på saken. Det är ju en vecka kvar så jag hinner väl kanske hitta en ny.Som inte är lik Sagas!
Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar