onsdag 25 maj 2011

3 dagar kvar till dagen B!

Hur i hela fridens dar ska man vara skapt för att kunna ha en bh på sig utan axelband.Nu är väl inte mina behag något jag direkt går runt och skryter om, men ändå.Att det var så här illa trodde jag minsannn inte.
Idag var mamma ,Linda och jag ute på stan för att inhandla nya underkläder inför Lördagen.
Jag besökte tre olika butiker,provade en otal mängd med bh:ar och fick samma resultat varje gång.
Dessa stackars små "taxöron" passade inte in i en enda.
-Det kanske går att rulla ihop dom på något vis, tänkte jag för mig själv där i provhytten.
Men ack nej, bh:n halkade ner runt midjan och behagen rullade efter. Men skam den som ger sig. I den sista affären så fick jag till det. Ganska så bra i alla fall.Vit med vackra spetsar på kanterna.
Sambon har fortfarande inte köpt någon stass till helgen.Därför passade jag på att köpa med ett par byxor och en skjorta när jag ändå var ute och handlade.
Väl hemkommen tvingade jag sambon att prova det nyinköpta. Jisses vad jag är duktig. Han blev supersnygg.Nästan så jag blev lite nykär faktiskt.
Vi har,sambon och jag, suttit här ikväll och mixtrat med lite av varje till bröllopskvällen.
Tyvärr kan jag inte berätta vad just nu, men jag lovar att ge er en fullständig rapport på Söndag.
Om jag är pigg förstås!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar