onsdag 6 juli 2011

Äntligen !!!! Internet är tillbaka!

Under en längre tid nu har mitt internet inte velat fungera som det ska.Men idag fick jag till det! Efter en massa olämpliga ord, som inte barn ska höra, så gick det igång.Hallelulja!!
Vad har då hänt sen sist? Jo jag har ( och sambon) rustat upp en gammal Solifer husvagn. 1976 års modell.
Med den har Jesper Sandra och jag sen tagit oss till den vackra staden Hjo.Vi kom hit igår förmiddag.
Med oss i släptåg har vi naturligtvis mormor och morfar i deras gammelvagn och Linda ,Stefan och Saga i deras Solifer.Igår hade vi strålande väder och så även idag. Hoppas att det håller i sig ett tag.
Jesper tycker nämligen att jag har så vita ben så lite sol skulle sitta fint på" skånkorna."
Sambon har vi lämnat kvar därhemma. Han får lov att jobba ett par veckor till innan han kan lägga sig i hängmattan.Nu kom Saga runt hörnet. Jag som hade så lugnt och skönt.Jaha ja nu kom hennes mamma också!
Nu gick dom igen.Jag var visst tråkig som satt och skrev :)
Jesper och Sandra är och hälsar på en kompis till henne här i Hjo.De lärde känna varandra för 7 år sedan när vi var här på semester. Nu visade det sig att Johannes ,som han heter, Har flyttat hemifrån och efter en rejäl utfrågning av Jesper visat sig ha en uppsjö av tv spel. Så nu sitter den lille rare gossen hos honom och spelar.Suck! Den ungen får tydligen aldrig nog av spel.
Nej nu måste jag vara lite social med de andra. Hej hopp på er så hörs vi i morgon igen! ( om internet stickan funkar förstås)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar